dinsdag 12 mei 2009

Zomaar..

Ik ben nooit zo van het reclame-maken. Ik ben een beta-meisje en ik ben totaal niet commercieel ingesteld. Dat is ook wat ik altijd tegen mijn klanten zeg; ik ben hier voor de kennis en om jullie te helpen, maar ik ben niet van de acquisitie, ik ben niet van de verkoop, ga daar mijn collega's maar mee lastig vallen.. Ik ga namelijk altijd stotteren als klanten vragen of ze de bezoekfrequentie kunnen verlagen of verhogen en ik heb peentjes gezweet toen ik een uitbreiding van het pakket moest aanbieden bij een klant omdat de afdeling verkoop het liet afweten.
En dat doorverwijzen werkt en bevalt me uitstekend.

True to myself doe ik dat ook met deze blog, daarom is het nog niet zo druk hier. Als mensen vragen hebben, verwijs is ze door naar hier en laatst had ik toevallig iemand van het Beautygloss forum die vroeg of ze een artikeltje van mij mocht plaatsen. "Ja" piepte ik "maar dan wel met de link naar mijn blog, alsjeblieft". Dus bedankt daar nog voor en nu maar hopen dat meer mensen me oppikken ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten