zaterdag 6 juni 2009

NEEEEEEEEEEEEEEEEE :'( :'(

De allerfijnste conditioner TER WERELD... Nee.. Van dit heelal!! De L'Oreal Elvive Nutrigloss glansmasker voor lang haar... Die gaat bij de Kruidvat uit het assortiment. Dat betekend 3 dingen. Of de Kruidvat is gék geworden. Of het product wordt aangepast. Of het product gaat er echt helemaal uit. In het geval van de laatste twee GA IK DOOD!!

Ik had nog 1 volle pot staan en de oude pot was net leeg (na 5 maanden ;)), dus ik heb er maar 2 potten bij gehaald. Kan ik in ieder geval een jaar vooruit. Als hij er dan uit gaat is dat genoeg tijd om een vervanger te vinden. Ik wil niet zonder mijn Nutrigloss :'( Zeker als mijn haar langer wordt heb ik hem nodig om de klitten uit mijn haar te halen.

Ik ga nu even in een hoekje zitten huilen, ok?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten