zaterdag 6 juni 2009

Kinky Curly Knot Today

Mmmm, ik ben nu al tijden aan het rotzooien met mijn haar. Het wilde allemaal niet zo best. Veel pluis, weinig krul, niet zo mooi gedefinieerd. Ik had de leave-in een tijd geleden al aan de kant gezet omdat ik zo snel overconditioned ben. Het leek me een logische stap. Stom dat ik er nooit aan heb gedacht dat de problemen misschien wel kwam door het gebrek aan leave-in. Ik gebruik immers ZO weinig van het spul.
Gister toch maar weer de KCKT uit de kast gehaald en meteen wel een fantastische haardag. Gek hoe dat kan gaan.

Les geleerd? Waarschijnlijk is mijn haar poreuzer dan ik denk en heb ik toch een product nodig onder mijn gel. En nu moet ik een andere manier vinden om niet overconditioned te raken en toch mijn haar te kunnen kammen in de douche! Ai..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten