vrijdag 20 maart 2009

Blog uitleg

Nog eventjes iets over de indeling van mijn blog; rechts zie je een aantal lijstjes van producten. Deze zijn onderverdeeld in producten die ik momenteel gebruik en welke ik momenteel niet gebruik. Deze onderverdeling heeft niets te maken met het feit of producten goed of slecht werken. Sommige producten bevatten namelijk bepaalde ingrediënten die in de winter of in de zomer niet gebruikt kunnen worden. Welke ingrediënten dat zijn en hoe ze werken, leg ik natuurlijk nog uit in de toekomst.

Achter de namen staat tussen haakjes hoe ik de producten in mijn blog zal noemen.

Overigens zal dit lijstje de komende tijd nogal gaan veranderen als het warmer wordt.

Er is ook nog een lijstje van producten die gewoon ellendig werken voor mijn haar, wat voor weer het dan ook is. Betekent nogmaals niet dat het slechte producten zijn, maar dat ze voor mij gewoon NIET werken.


Alle vermeldde producten zijn curly-girl-friendly producten, dus zonder sulfaten en silliconen. Zoek je dus nog iets speciaals, kijk gerust in mijn 3 lijstjes voor ideeën en tips.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten