zondag 5 juli 2009

One awesome hairday!

Hoewel het weer nog niet echt veel beter is dan de afgelopen dagen (hey, het zou toch afkoelen????), zit mijn haar vandaag weer zoals het hoort: gewoon goed!
Today's routine: wassen met een klein beetje creme of nature, alle losse haren eruit halen, klein beetje Sauve Naturals Coconut op de droge puntjes gedaan. Daarna alles ondersteboven uitgekamd met mijn vingers. Twee kleine beetjes Jessicurls Rocking Ringles erin gescrunched. Even de meeste nattigheid met een Curls Like Us handdoek eruit gescrunched. Twee vingers KCCC door mijn haar. Even ploppen (10 minuten). Twee eitjes mousse (Junior Powerstyling styling volume foam super strong, blah) erdoor. Diffusen en aan de lucht laten drogen.

En dit is het resultaat:


De mogelijke rede? Geen >flauw< idee. Jessicurl heeft vegetable glycerine (= voor mij veel beter dan gewone glycerine), Suave heeft glycerine en honing, en KCCC heeft agave nectar, dus je zou zeggen dat het een pluisgalore moet zijn, gezien de vochtigheid.
Wie het weet, mag het zeggen! Sowieso heeft KCCC echt een hele harde hold, wat je met mousse alleen niet krijgt.

Ik zie wel dat ik eigenlijk hoognodig naar de kapper moet, want er zit totaal geen model in. De achterkant is best heel lang, maar die valt achter mijn schouders, waardoor je van voren alleen hele korte lagen ziet. Plus dat het ook bijna niet krult van achter. Matje anyone?
Eigenlijk moet ik gewoon nog een paar maanden op mijn kiezen bijten, tot het echt wat langer is, maar iemand nog leuke ideeën voor krullenkapsels?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten