woensdag 8 april 2009

Tussendoortje

Vandaag even geen 'nuttige' informatie, maar meer een hallo-ik-leef-nog-wel-berichtje en een kleine update over mijn haar.

Zo heb ik deze morgen mijn haar weer geknipt. Ik doe dat zelf, ik laat mezelf niet martelen bij de kapper. En poe, dat scheelt een hele hoop. Het zat meteen weer goed. Ookal zullen anderen het altijd wel goed vinden, want het is geen pluizige bende, maar ik merk wel hoeveel werk ik er 's morgens van moet maken om het ergens op te laten lijken. Vanmorgen was het weer van ouds; wassen, leave-in, Biosilk Rock Hard Gelee, drogen met een handdoek, KCCC, 5 minuten intrekken, diffuser erdoor en klaar. Het lijkt een hele klus, maar inclusief wachten ben ik in 15 minuten klaar met mijn haar.

Goed, er zitten dus weer mooie, gelijke laagjes in. Langzaam wordt het toch wel erg lang. Maar niet lang genoeg. Me = bored. Ja, ik durf te beweren dat het mooi zo, het is handelbaar, maar het kapsel an sich is gewoon rechttoe, rechtaan, waarbij de enige twist mijn zijscheiding is. Niet echt wat je noemt 'hip' en vernieuwend. Nu moet ik wel zeggen dat ik natuurlijk járenlang met dreads heb rondgelopen in de meest wazige kleuren en kleurencombinaties, dus ja, een beetje simpel haar is al snel saai.
Hoe geef ik mijn net-te-korte haar wat swung? Ik zat al aan een ander kleurtje te denken, maar ik weet echt niet wat. Geen donkerrood, dat heb ik járen gehad...

Goed, de volgende keer weer een informatief stukje ipv mijn gezeur ;) Stay curly ladies and gents!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten