zondag 19 april 2009

Scrunch out the crunch

Ik had het een paar posts geleden over gel. Gel is echt het allerbeste product wat je voor krullen kunt gebruiken. Het volgende filmpje is van Jess van Jessicurl; een natuurlijke lijn van krulverzorgende en krulversterkende producten. De basis van de stylingproducten van Jessicurl is magnesium sulfate. MS is een sulfaat, maar anders dan de sulfaten die je tegenkomt in shampoo. Het is een zout, die op een of andere wijze krulversterkend werkt. Echter, het is een zout, je moet oppassen dat je er niet te veel van gebruikt en belangrijker nog; niet ieders haar kan er goed tegen.
Ik zoek me rot naar commerciele producten die hier in Nederland te verkregen zijn en niets bevat MS tot nu toe. Ik heb uit Amerika een "homemade" lijnzaadgel staan met MS erin, maar lijnzaadgel doet niet zoveel voor me.
Ik heb nu twee producten van Jessicurl bestelt, en ik ben benieuwd of het beter werkt.

Goed, gebruik je gel en is je haar droog, dan is het hard. Het filmpje toont hoe je moet scrunchen. Tevens verdeel je op dezelfde manier ook je stylingproduct door je natte haar!


Één ding; ik ben echt ZWAAR jaloers op het haar van deze dame.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten